My Sweet Nothings

In lumea copiilor

Posted on: Februarie 18, 2017

Am avut o saptamana plina, caci in prima parte am fost la bebelusii gemeni iar aseara la domnisoarele surori!

Cu alte cuvinte, la inceputul saptamanii faceam biberoane de 150 ml, iar aseara unul de 240 ml laptishor cald si bun! 🙂

I-am distrat pe bebelusii gemeni cu cantecele si teatru de papusi, iar pentru domnisoara de doi ani si cinci luni am incropit ad-hoc un program muzical de „Happy Birthday to you” cantat de Mickey, de Donald, de vulpea cea sireata, de lupul rau, de ursul din padure, de soricei, etc. Ei cel mai mult i-a placut de Mickey si-mi tot cerea sa repet! Era atat de fericita si radea cu lacrimi! 

Recunosc faptul ca reusesc sa-i distrez pe cei mici, iar ei imi sunt recunoscatori si ma imbratiseaza drept multumire!

Apoi a venit Sara de la scoala si am avut un alt fel de program: mi-a aratat diplomele primite la scoala cu rezultatele exceptionale ale testelor la comunicare si matematica, am discutat despre telefoane „touch screen” si despre pericolele internetului si multe altele.

Lasă un răspuns

