My Sweet Nothings

Despre parinti si copii

Posted on: Decembrie 18, 2014

Citeam de dimineata niste discutii intre parinti care hotarasera sa nu-si mai duca la Serbari copiii din diverse motive. Este adevarat ca in unele scoli si gradinite sunt niste cerinte aberante legate de tinuta copiilor, dar asa a fost dintotdeauna, iar parintii au facut eforturi pentru a face fata cerintelor si a-i multumi pe copii!

‪#‎Intrebare‬ pentru parintii care nu isi mai duc copiii la Serbari:
Oare pe copii i-ati intrebat ce prefera inainte de a lua decizii unilaterale in numele lor?
Poate se considera pedepsiti ori vinovati de ceva!
Nu sunt „Trainer de parenting”, nici psiholog de meserie, dar stiu ca un parinte nu poate trai viata copilului sau, in locul lui!
Iar daca le striviti personalitatea luand decizii care-i afecteaza emotional, faceti o mare greseala!

Think about before acting!

3 Răspunsuri to "Despre parinti si copii"

Copiii sint sub autoritatea parintilor. Ei nu cunosc situatiile materiale ale parintilor, asa ca nu conteaza ce prefera ei.

Sub autoritatea! ?! Vai, ce urat suna! Cum adica nu conteaza ceea ce prefera ei? Gresit mod de gandire, foarte gresit! Daca nu te intereseaza ceea ce gandesc copiii, cum ai vrea sa te iubeasca la un moment dat? Iar situatia materiala poate fi de multe ori numai o scuza, sau un mod de a stabili prioritatile in viata!

Nu suna deloc urit. Parintii sint cei care trebuie sa aiba grija de copii, de aia sint considerati „minori” pentru ca sint sub autoritatea parintilor, care sint „majori”. Daca copiii mei prefera droguri, eu trebuie sa-i las sa foloseasca droguri ca sa ma iubeasca la un moment dat? Daca copiii mei vor sa aiba sex la 13 ani, eu nu trebuie sa spun nimic, pentru ca sa ma iubeasca la un moment dat?? Ce mare prostie!!!

Eu am doua fete. Nu m-a interesat daca ele ar fi preferat ca sa mearga la scoala, eu nu le-am lasat. Nu m-a interesat daca vor sa aibe relatii sexuale, eu le-am oprit. Nu m-a interesat daca au vrut sa invete acele materii, eu le-am invatat. Nu m-a interesat daca au vrut o anumita masina, eu am cumparat ce ne-am permis. Si daca le intrebi, ele ma iubesc la nebunie! Asa ca, nu, nu trebuie sa-i intereseze pe parinti ce prefera copiii, daca acestia prefera bazat pe ignoranta.

Lasă un răspuns

