My Sweet Nothings

De vorba cu copiii mici

Posted on: Martie 26, 2013

Copilul se joaca de cateva ore cu tot felul de jucarii „retro-vintage”…este foarte incantata de varietate ♥

Sara cu prietenii

Ieri am avut o dupa-amiaza „educativa” cu Sara. Mi-am dat seama cat de important este sa te pliezi dupa dorintele unui copil de trei ani si doua luni, sa-i faci pe plac fara s-o contrazici, s-o surprinzi cu mici nimicuri si sa te bucuri de reactia ei, sa-i dai jucarii noi si sa te joci cu ea, sa nu incerci sa-ti impui regulile brutal, ci cu blandete. La sfarsitul zilei am tras o portie de voie buna impreuna uitandu-ne una la alta si razand cu pofta!
Si la plecare am beneficiat de o sesiune de pupaturi si imbratisari de zile mari ♥

Lasă un răspuns

