My Sweet Nothings

De’ale Sarei

Posted on: Noiembrie 20, 2012

Status de duminica, 18 Noiembrie 2012:
Sara, aflata aseara la noi intr-o vizita nocturna si scurta, ne-a tinut un discurs foarte la obiect, in care ne-a atras atentia nemultumita si gesticuland cu manutzele de la stanga la dreapta in directia peretilor, ca noi avem prea multe tablouri, ca pictam amandoi, iar ea „acasa la ea” nu are…sau are prea putine🙂 N-am inteles prea bine!

Status de luni, 19 Noiembrie 2012:
Dupa cateva ore bune petrecute cu un copil mic si inteligent de numai doi ani si zece luni cu care am vorbit cate-n luna si in stele, nu contenesc sa ma minunez de logica intrebarilor pe care mi le-a pus, de bagajul de cuvinte pe care il foloseste, de corectitudinea exprimarii si a grijii de a se corecta daca mai greseste.
De dragalasenie si de nadravanii nu mai zic nimic!

Status de astazi, 20 Noiembrie 2012:
Ieri am aflat ca Sara il place pe nenea Primar… l-a identificat si mi l-a aratat pe o carticica electorala aflata prin casa ei🙂
Dar nu-i place pe toti ceilalti din carticica! Are alesii ei!😀

Lasă un răspuns

Top click-uri

  • Niciunul
