My Sweet Nothings

De-ale Sarei

Posted on: Iulie 20, 2012

Seara ma suna sa-mi spuna ca cearsaful pe care i l-am facut „e bun”. Cand incerc sa-i amintesc de nazdravaniile facute luni imi raspunde ca „nu intelege”…si repeta.

Copiii mici fac nazdravanii, este firesc, dar replicile pe care le dau la doi ani si jumatate sunt de-a dreptul iesite din comun.
Aventuri dinainte de somnic:
Mi-a cantat si mi-a povestit cam o ora tot ce i s-a mai intamplat in ultimul timp.
Astazi am aflat ca lui Pipi(iepurasul ei) ii plac „de obicei biscuitii pentru catei”…
Am aflat de asemenea ca odata ea a facut o „mancarica nashpa” si lui Pipi nu i-a placut.

Cum sa-i rezisti la atatea dragalasenii de copil mic…si te mai supara, nu te asculta, dar te copleseste pana la urma. Ai nevoie de un intreg arsenal de inventii ca sa o poti determina sa nu mai planga dupa mami, sa se incalte, sa se dezbrace, sa nu mai verse apa, sa nu mai scrie cu carioca pe canapea si asa mai departe…

Lasă un răspuns

