My Sweet Nothings

Cu bebel cel intelept

Posted on: Aprilie 24, 2012

In fiecare zi pe care o traiesc alaturi de copilul mic de doi ani si trei luni mai descopar cate ceva, mai am o revelatie, am la ce reflecta; ieri am petrecut impreuna o zi frumoasa in care am avut parte de multe dragalasenii si vorbe intelepte din partea ei. Acum stie ce vrea si propune: hai sa plecam acasa, sau hai sa punem ciorbica la incalzit, sau hai sa merg la nani…are un vocabular foarte dezvoltat pentru varsta ei, dovada ca a „citit” multe povesti pana la aceasta varsta.

Stie multe povesti, cantecele si daca incerci ceva ce nu i-ai mai cantat de mult te priveste atenta sa nu piarda nimic…ieri i-am cantat cateva cantecele in franceza pe care nu i le-am mai cantat de anul trecut.

Dupa ce s-a jucat prin curte si am inspectat gradina din spate unde gradinarise si ea cu parintii, i-am dat sa manance si a mers frumos la nani cu Pipi, iepurasul ei cel drag.

Imagini cu bebel in album aici.

Lasă un răspuns

