My Sweet Nothings

Scrisori catre Sara

Posted on: Aprilie 21, 2012

In ultimul timp am petrecut clipe frumoase impreuna. Ne-am jucat in casa, afara in curte, in gradina din spate…

I-am raspuns la intrebari legate de cuvinte noi in asa fel incat sa inteleaga.
Ieri m-am jucat ca de obicei diverse jocuri cu copilul mic si cel mai mult i-a placut jocul „de-a magazinul”🙂 Eu eram vanzatoarea de jucarii si ea cumparatoarea; i-am dat niste cartonase colorate drept bani si am aranjat niste jucarii pe o carte. Apoi i-am spus ca trebuie sa dea „buna ziua” cand intra-n magazin. S-a intors cu spatele, a facut cativa pasi, apoi a venit spre mine si a spus „buna jiua”! Am pus-o sa repete de cateva ori, ca tare-mi placea cum zice. Pana acum ne spunea la telefon : buna, ce faci?
S-o dragalesti cat cuprinde, nu alta!

Fotografii aici in album.

Lasă un răspuns

