My Sweet Nothings

Scrisori catre Sara

Posted on: Decembrie 18, 2011

Ieri am picat un test, dar am avut parte de multa tandrete si dragalasenie in compensare…nu am reusit sa adormim fetitza-veveritza deoarece ea era mai degraba interesata sa vada pana unde suntem in stare sa rezistam🙂 Si cea mai distractiva parte a stradaniilor noastre a fost atunci cand sotul meu a hotarat s-o legene in brate ca pe bebelusi…iar ea-i canta „nani-nani puiu’ mamii”🙂
De ieri a inceput sa-mi spuna Ghe-ghe Moni…iar Babi(a) Cornu’ spune de saptamana trecuta cred…
Ieri i-am spus toate povestile comandate: cu fetitza, adica Alba-ca-Zapada si piticii, cantecele cu „podu'” si cu „pu-pu-pup”, i-am cantat, i-am povestit, am tras o portie de ras zdravana, ca doar nu era sa ne certam…
Cleopatra Stratan canta colinde, luminitzele clipoceau, peretii sunt plini de abtzipilduri cu personaje din desene animate, plus primele decoratiuni de Craciun…dar ea nu a vrut sa doarma deloc…
Asa sunt copiii inteligenti care la un an si unsprezece luni stiu sa te puna la curent cu tot ce li se-ntampla…ei citesc deja carti, reviste, iti explica si tie sa pricepi ce-i cu fiecare imagine…

Lasă un răspuns

