My Sweet Nothings

Fetitza-veveritza nazdravana

Posted on: Decembrie 15, 2011

Aseara am avut o sedinta de dragalashenii cu copilu’ mic.  Mi-a facut-o de data asta: s-a urcat pe un scaunel si s-a aruncat in patutzul ei din lateral direct in cap…norocul meu ca eram acolo si i-am domolit actiunea…ea se distra foarte tare…eu eram mai stresata…este o balerina si acrobata in devenire🙂

Stie din ce in ce mai multe cuvinte…face propozitii si fraze…uneori imi spune lucruri pe care nu le inteleg…si ea-mi repeta ce are de spus…eu, nimic!

Are camera decorata cu personaje din desene animate…le stie pe toate…dar ce nu stie? Stie tot ce misca in casa lor!

Lasă un răspuns

Top click-uri

  • Niciunul
