My Sweet Nothings

Povesti cu fetitza-veveritza a.k.a. Tama

Posted on: Decembrie 3, 2011

Status de aseara: Am venit la fetitza-veveritza sa ne jucam, sa desenam…si ea face nani🙂
Am lipit abtipilduri in „Jungle Book”, i-am dat creioane colorate si a desenat, ne-am uitat la „Beauty & the Beast, la „Alba ca Zapada si cei 7 pitici”, la toate filmuletele preferate, ne-am dragalit si am papat mandarina si „Po-ca-ta” (adica portocala). Cel mai dulce copil! :)”

Dilema zilei: oare Tama il va pronunta pe „R”, sau va graseia ca altii din familie?🙂
Aseara a facut propozitia: „mai a-e po-ca-ta in bi-ou” (mai are portocala in birou) si m-a luat de mana sa-mi arate ca ea stie tot ce se-ntampla in casa lor🙂 Si ma gandeam acum de dimineata ca n-am auzit-o pronuntandu-l pe „RRR”…tema de analiza.

Lasă un răspuns

