My Sweet Nothings

Fetitza Tama

Posted on: Noiembrie 5, 2011

Bebel a implinit un an si zece luni. Este deja un copil mare care stie multe si intelege tot ce-i spui. Aseara mi-a marturisit ca ne iubeste pe toti: pe mami-ma, pe tati-ta, pe ghe-ghe, pe ba-ba, pe iaui, pe ema si asa mai departe:) Ea este Tama si face nazdravanii din plictiseala, sau ca sa-ti demonstreze cine e ea!
Sunt cateva bucurii mici care-ti pot face viata mai frumoasa, cum ar fi tandretzea nedisimulata a unui copil…pentru ca iubirea pe care ti-o arata un copil este intotdeauna sincera. Copiii nu iubesc la comanda, ei te plac, sau nu.

Am mancat si un mar impreuna aseara: ea l-a rontzait pe-ndelete, dadea cojile afara si la sfarsit l-a abandonat…eu l-am preluat si l-am devorat in continuare 🙂

Lasă un răspuns

Top click-uri

  • Niciunul
