My Sweet Nothings

Scrisori catre Sara (XII)

Posted on: Septembrie 17, 2011

Draga Sara,

Aseara mi-am dat seama ca te-ai facut mare si faci mai multe nazdravanii ca pana acum:

– te urci singurica in carucior si vrei „afa”…

– sari in pat si mie imi sta inima-n loc de teama sa nu patzesti ceva…

– bagi in guritza toate tampeniile si-mi dai mari emotzii…crema de ghete, servetzele umede nu se baga in guritza…nici mingiutzele…

– incerci sa te dai tumba, peste cap…si nu te-am incurajat…caci nu-mi dau seama daca la un an si opt luni e bine, sau nu sa te dai peste cap…

– in curte acum te urci singurica pe scari…acum ai prins curaj, dar ti-am spus de o mie de ori ca n-ai voie sa sari de pe trepte…

– ca ma cotrobai in geanta si-mi arati ochelarii stiam…dar aseara mi-am dat seama ca acestia se cheama „cachi” 🙂

– l-ai cautat si pe bebe in geanta…adica mobilul meu unde este fotografia ta 😀

– sunt convinsa ca ti-a placut teatrul de papusi unde toate personajele, adica papusa, catzelul, soricelul si iepurasii cantau „Old McDonald had a Farm” cu diverse voci (vocile acelea erau ale mele, ca nu stiam ce sa mai inventez…)

Ne-am distrat de minune, eu „Ghe-ghe”, „Baby” sau „Ba-ba” si cu tine, copil dulce!

Tuca-tuca si nu mai stiu cum…asa cantai aseara cand faceai prin casa toate nazdravaniile, dar cel mai mult iti place sa te trantesti in piscinutza peste mingiile colorate 😀

Ce mai vorbesc strumfii la varsta ta 😀

Lasă un răspuns

Top click-uri

  • Niciunul
