My Sweet Nothings

Eu vorbesc la telefon de cate ori pot!

Posted on: Septembrie 10, 2011

Chiar daca-l pun pe dos…si ce daca…asa fac si cu cel al lui Ghe-Ghe…mai intai il caut pe bebe la ea in geanta…apoi il desfac…si mi-l pun la ureche…doar-doar o vorbi cineva pe-acolo…sa zic si eu: agooo, agooo😀

Ce vorbesc eu de cand ma stiu puteti citi aici in jurnalul mamei mele🙂

2 Răspunsuri to "Eu vorbesc la telefon de cate ori pot!"

Felicitari pentru site. Ati castigat un cititor.

Multumim frumos! Va mai asteptam sa ne vizitati!🙂

Lasă un răspuns

Top click-uri

  • Niciunul
