My Sweet Nothings

Despre copiii inteligenti care spun lucruri traznite

Posted on: August 30, 2011

Este stiut faptul ca un copil inteligent cu spirit de observatie culege informatiile din jurul lui si le desarta in auzul tuturor atunci cand este sau nu este cazul. De foarte multe ori cele spuse de acesta se pot transforma in gafe de neiertat. Eu am trecut prin astfel de situatii inedite in copilarie destul de frecvent, motiv pentru care la un moment dat devenisem proverbiala, iar parintii chiar se temeau de iesirile mele…Faptul ca i-am spus bunicii din partea mamei ca „este si ea frumoasa ca pisica ei” a fost frumos, iar bunica isi amintea cu placere cuvintele mele si le impartasea cu mandrie si blandete celorlalte rude. De asemenea, atunci cand i-am spus bunicului de la Dorohoi, din partea tatei ca „are ochii de caine”, nimeni nu s-a suparat pe mine prea tare, deoarece acesta avea ochii intr-adevar adanciti in orbite si presupun ca exista o asemanare evidenta cu Grivei din ograda.

Cel mai grav insa a fost atunci cand unei matusi care venea la noi in vizita cu prietenul ei, om cu stare materiala buna, i-am spus de cum a intrat pe usa: „iar ati venit si voi cu mana goala”! Ceea ce m-a costat apoi foarte mult, deoarece ei s-au suparat si au plecat de cum au venit…

Va invit sa ghiciti ce-a urmat!🙂

2 Răspunsuri to "Despre copiii inteligenti care spun lucruri traznite"

……Poate ai remarcat de la o vreme ca barbatul din viata ta a inceput sa se poarte ciudat mai ales atunci cand vorbesti despre familie prieteni sau colegi. Ai observat ca prietenul sau iubitul nu se simte bine sau confortabil atunci cand vorbesti cu insufletire despre o alta persoana ?

Da, ai dreptate! Asa este…

Lasă un răspuns

