My Sweet Nothings

Scrisori catre Sara (XI)

Posted on: August 21, 2011

Draga Sara, copil frumos, atunci cand ai fost bolnavioara mi-am facut multe griji pentru tine, dar ma bucur ca acum esti bine!
Vineri am stat cu tine si ne-am distrat foarte bine. Ne-am plimbat prin gradina din spate cu Chi-ca pe urmele noastre…iti punea boticul pe picioruse si tu atat asteptai, sa-i pui manutza pe cap 🙂 Trebuia sa te iau in brate…
Apoi ne-am jucat cu mingiile, mi-ai aratat o musculitza si ti-am explicat ca nu trebuie sa-ti fie teama de toate insectele din lume…
Imi place ca-mi ceri sa te iau de manuta cand ne plimbam prin curte, cand urcam si coboram scarile…
Erai obosita si ai adormit imediat ce te-am pus in patutzul tau, dar inainte mi-ai aratat cum stii tu sa umbli la butoane la laptopul parintilor tai, te-ai jucat cu mobilul meu, l-ai luat singura din geanta mea. Esti un copil destept! Le stii tu pe toate!

Lasă un răspuns

Top click-uri

  • Niciunul
