My Sweet Nothings

Scrisori catre Sara (IX)

Posted on: Iulie 30, 2011

Vineri 29 Iulie: Am stat in tete-a-tete cu fetitza-veveritza toata seara…dar cate n-am povestit…de cate ori n-am strans-o in brate…i-am explicat ca nu trebuie sa se mai sperie de zgomotul infernal al motoarelor turate la maximum 🙂
Stateam amandoua pe canapea. Ea avea ochisorii mari si speriati…am inceput sa-i vorbesc si ma tinea cu manuta de umar…
Ce mult s-a bucurat cand am ajuns la ea…a facut toate giumbuslucurile posibile…

Vineri 22 Iulie: E constienta de faptul ca suntem topiti dupa ea…acum ne alinta cu Babi si Ghe-ghe 🙂 Mami-ma si tati-ta sunt parintii ei, iar catelul care latra in spatele casei este Chi-ca :)) A invatat sa lipeasca abtipilduri (stickere cu litere) din prima 🙂

Lasă un răspuns

