My Sweet Nothings

Ce mai fac eu in vizita la rudele mele

Posted on: Iulie 3, 2011

Pentru ca acasa la mine obisnuiesc sa dorm cu tot felul de iepurasi, atunci cand merg in vizita si dau de-un iepuras de plus ma joc de-a „nani-nani” si uite ce vesela sunt:

Atunci cand vreau sa fac nazdravanii ma joc cu cheile de la casa rudelor mele si le ascund in caruciorul meu. Sa le caute mult si bine…ca eu le iau cu mine acasa atunci cand vin parintii de la cumparaturi. Vai, ce bine ma distrez eu!🙂

Lasă un răspuns

