My Sweet Nothings

Povesti pentru fetitze-veveritze

Posted on: Iunie 14, 2011

De doua saptamani fetitza-veveritza stie ce-nseamna „Da” 🙂 Aseara o tineam in brate putin, caci mama ei urma s-o incalte si a-nceput sa-mi spuna cu glasul ei micutz: a-faa…nu intelegeam ce vrea si ma simteam neputinciosa pana mi-a venit ideea s-o intreb: adica afara? Si mi-a raspuns repede: Da! 😀 Am fost amandoua foarte fericite ca ne-am inteles…
Stie de asemenea sa ridice doua degete atunci cand este intrebata: cine-a fost copil cuminte?
A fost foarte incantata ca aveam in geanta niste hartiute colorate bune de privit pe toate partile. Este bine de stiut: intotdeauna trebuie sa ai la tine niste surprize pentru copiii mici si dragalasi.

Lasă un răspuns

Top click-uri

  • Niciunul
