My Sweet Nothings

Scrisoare catre Sara (V)

Posted on: Aprilie 3, 2011

Draga mea fetitza-veveritza,

Ieri am avut marea bucurie de a petrece alaturi de tine si de familia ta, care este si a mea, o dupa-amiaza minunata.

Te-am tinut de manuta si ne-am plimbat prin toata curtea si prin gradina din spate. Ne-am urcat pe scari si le-am coborat impreuna. Te-am tinut in brate si ne-am dat in leagan. Am spus poezii, am cantat si ne-am distrat de minune. Eu cantam, ma cam maimutzaream ce-i drept si tu dansai…am inventat un joc cu „horica”, iar tu dansai de mama-focului, de parca cine stie ce minune de joc am fi jucat. ATV-ul nu te mai intereseaza…aproape fortat te urcam in el si dadeam de butonul-minune.

Ti-am dat sa papi o mancarica de la borcanel, ti-a placut foarte mult, desi cam mirosea a peste…am inteles de la mama ta ca este curcan cu legume? Tot timpul ai rasfoit un pliant cu copii, cu jucarii, te minunai de fiecare imagine si eu bateam campii incercand sa-ti explic ce-i acolo, desi nu vedeam imaginile decat pe dos si n-aveam nici ochelarii pe nas.

Esti o iubire mice, o dulceata de copil mic si inteligent! 🙂

Pe urma am mers cu totii la shopping. Tu, calare pe carucior, te minunai de tot ce vedeai pe-acolo, trageai cutiile din carucior. De acasa ai plecat cu o bucatica de hartie in manuta si ai tot pastrat-o in pumnisor, aveai o esarfa la blugisori in loc de curelusa si un tricou mov foarte elegant. De fapt, noi de la joaca am plecat direct la shopping, nimeni n-a avut timp sa se mai elegantzeasca…

Maine implinesti Un An si 3 luni, sa cresti mare si fericita, ca frumoasa si desteapta, esti deja!

Lasă un răspuns

