My Sweet Nothings

Scrisoare pentru Sara (III)

Posted on: Februarie 7, 2011

Esti un copil delicios, o repet pentru a nu-stiu-cata oara! Astazi mi-am dat seama ca nu pot sa ma supar pe tine, chiar atunci cand ma necajesti: astazi n-ai mancat deloc asa cum ar trebui. Dar, te inteleg! Esti obosita! Ai fost la plimbare cu parintii prin tara destul de departe…

Esti o dulceata de copil care ne cunosti foarte bine „punctele slabe”; pentru fiecare dintre noi ai alte dragalasenii. Te uiti in ochii mei de aproape si mai inventezi cate ceva. Cu mama ta ai alte socoteli, cu tata altele si uite-asa tu reusesti sa ne arati fiecaruia pe rand cat de isteata esti la un an si-o luna!

Iti iubesti jucariile si carticelele cu poze si povesti. Ai rasfoi cartea ta preferata cat e ziua de mare…Iti place sa-ti lipesti obrazul de carte si s-o iubesti! Sunt incantata sa vad cat de mult iubesti cartile, muzica.

Iar atunci cand ti se pare ca auzi masina oprind in fata casei devii foarte atenta. Te uiti nerabdatoare la usa, abia astepti sa apara parintii tai.

Esti un copil binecuvantat!

Sa ne traiesti!

2 Răspunsuri to "Scrisoare pentru Sara (III)"

De la un timp viata mea s-a schimbat..am invatat sa cred ca nimic nu e imposibil…am invatat ce inseamna sa fii iubit si sa iubesti….sa plangi de fericire…am invatat sa cred ca Dumnezeu poate uni pentru totdeauna doua persoane…..doua suflete……chiar daca totul pare pierdut si nu mai exista nici o speranta…am invatat sa fiu eu insumi…..am inceput sa simt ca traiesc….si asta pentru ca…am gasit-o.Am gasit lumina sufletului meu pe care mi-o doream atat de mult….stateam noptile si plangeama suspinam..si ma intrebam oare cand o sa simt si eu dragostea adevarata….acum am gasit-o.O persoana cu chip de inger cu un zambet de ghiocel…moale si blanda ca atingerea unei raze de soare…..si nu stiu cum sa-i mai multumesc lui Dumnezeu pentru ca mi-a scos-o in cale.Plang de fericire.O iubesc enorm..si ceea ce ma face atat de fericit…e faptul ca nu e o faptura din vreun basm sau vreo zana din povesti nemuritoare….ci e o persoana reala.Aceasta persoana esti tu iubita mea!! te iubesc mult viata mea te iubesc asa cum nu am mai iubit pe nimeni in viata mea ai aparut atunci cand aveam ceea mai mare nevoie de tine esti un inger pe pamant orice as face orice mi-s dori iubire ca a ta nu voi mai gasi te iubesc mult viata mea andreea XEsti parfumul suav al crinilor albiCe infloresc in sufletul meu patimasEsti picatura de roua ce se oglindestePe petala unui trandafirEsti o raza de soareCare ma cuprinde in bratele-i caldeEsti mireasma vantului de primavaraCe-mi mangaie parulEsti lacrima care aluneca pe obrazSi se sparge in palma meaEsti visul meuCare ma tine treazEsti luna care ma priveste-n noapteEsti o iluzie durere soapteTraiesti ca sa iubesti Asa esti tu Si te iubesc asa cum esti iubirea mea X Cateodata ma trezesc in mijlocul noptii tremurand de frica simtindu-ma singur fara speranta deoarece ma gandesc cum ar fi ca tu sa nu fi langa mine.

🙂 Frumoasa declaratie de dragoste!😀

Lasă un răspuns

