My Sweet Nothings

Scrisoare pentru Sara(II)

Posted on: Ianuarie 18, 2011

Astazi am petrecut impreuna o dupa-amiaza memorabila: adica am ras si ne-am distrat de minune!

Tu erai imbracata toata in alb, numai dresuletzul era gri. Ti-a mai crescut parul, ti-a mai trecut raceala, dar tot se mai aude ceva in pieptutzul tau…ceva ce nu-mi place, dar o sa treaca pentru ca-ti dau mami si tati siropuri diverse.

Cel mai bine ne-am distrat cu „piticu’, poezia celebra cu: un pitic foarte mic…iar cand vine vorba de interpretare cu gesturi si mimica fetei, atunci distractia scapa de sub control. Ai papat tot piureul de legume cu carnitza de pui, ca un copil bun si cuminte ce esti. Dupa aceea mi-ai aruncat in mine sau pe jos toate jucariile din patutz, eu ti le mai dadeam inapoi, dar cred ca mai si picoteam pe canapea…

Pana la urma, tu m-ai adormit pe mine, caci m-am trezit la un moment dat si m-am minunat ca tu iti pusesesi suzetzica in guritza si dormeai pe burtica peste pernute si jucariile care scapasera nearuncate in mine. Dar imi amintesc foarte bine ca inainte s-adorm tu imi faceai „BAU!!!” din patutz, ceea ce-nseamna ca mi-a priit si-am adormit fara grija!🙂

Abia astept sa te mai vizitez!😀

Lasă un răspuns

