My Sweet Nothings

Sunt o mama „exagerata”

Posted on: Octombrie 31, 2010

Recunosc: eu asa mi-am crescut copiii! M-am ingrijorat intotdeauna de ceea ce li s-ar putea intampla rau copiilor mei. Am incercat sa previn, sau sa vindec. De foarte multe ori stabileam diagnosticul inainte sa vina medicul sa-i vada. Uneori comunicam diagnosticul la telefon.
De foarte multe ori reuseam sa fac minuni. Luam copilul cu febra de la gradinita si faceam tot posibilul ca pana seara sa-i scada febra. Mi-a reusit de foarte multe ori. Aveam metodele mele empirice, le puneam in functiune si rezultatul ma multumea. Alteori ma rugam sa iau tot raul copilului asupra mea, ca el sa se faca bine. Si am luat oreion, si alte asemenea…
Poate a fost bine, poate a fost rau, nu stiu exact cum a fost. Dar ceea ce ramane in urma unui parinte este copilul. Sa ma judece ei, deci!
Alti parinti sunt indiferenti fata de copiii lor si sunt mai valorosi in ochii acestora. Suna ciudat, nu-i asa?
Eu am avut insa alte principii in viata si niciodata nu am facut ceea ce vedeam la altii. Nu mi-a fost niciodata jena de faptul ca am copii, i-am luat intotdeauna cu mine atunci cand puteam face acest lucru.
Chiar daca la inceputurile carierei o colega amabila m-a atentionat ca am un mare handicap: am un copil, eu mi-am vazut de drum si am mers mai departe. Niciodata nu m-am batut cu pumnii in piept ca mi-am „sacrificat” viata pentru ei. Ca acest lucru este o mare prostie. Copilul il faci ca sa-l cresti, nu sa-l dezmostenesti sau sa-i scoti ochii dupa aceea cu sacrificiile facute pentru el.
Nu cer nimanui sa-mi urmeze sfaturile sau sa ma considere un model. Am vrut numai sa spun cum vad eu lucrurile.

Lasă un răspuns

