My Sweet Nothings

Povesti pentru fetitze-veveritze(XIV)

Posted on: Septembrie 4, 2010

Astazi fetitza-veveritza implineste 8 luni. Intre timp a invatat sa stea in funduletz, a vazut marea si nisipul, a facut plaja si a dormit in piscinutza, a facut tot felul de nazdravanii si  multe-multe fotografii/ filmuletze in care ea este protagonista in exclusivitate ne-au umplut memoria calculatoarelor🙂

Este foarte fotogenica, zambeste frumos, iar acum se vad in poze si cei doi dintisori de jos…in concluzie, este o dulceatza de fetitza-veveritza.

La Multi Ani, fetitza-veveritza!


Later edit: ieri, duminica, am vazut fetitza-veveritza mancand singurica o pruna foarte carnoasa si zemoasa. Cand a prins de veste ca sunt fascinata de imagine, tragea chiote de veselie si zambea cu toata fetisoara in pauzele dintre muscatul cu doi dintisori din acea pruna. Eu eram cam speriata sa nu ajunga la sambure…dar totul era sub control. Doar o supravegheau trei persoane adulte si foarte grijulii!

Acum ma pregatesc sa-i fac o vizita de lucru!🙂

Update: fetitza-veveritza a papat pulpa si suc de fructe pe la 7,30PM la masa de pe terasa. In acest timp ar fi trebuit sa ne bucuram de cantecul mierlelor, al vrabiilor si al pescarusilor. Dar vecinii la acea ora burghiau de zor, iar zgomotul era destul de infernal.  Dupa aceea ne-am plimbat prin curte, iar la caderea serii am fugit in casa de tantari.

Pana la masa de seara ne-am jucat si a stat in funduletz. Este foarte receptiva si voioasa. Cu razusca de la mare care macane in legea ei ne-am distrat cel mai bine si am experimentat jocul: „lo-la-mine-lo-la-tine” cum zicea un alt copil care intre timp a mai crescut. In concluzie am ras cu lacrimi si in hohote de ratusca zgomotoasa!

1 Response to "Povesti pentru fetitze-veveritze(XIV)"

[…] am petrecut o jumatate de zi cu o fetitza-veveritza care mi-e foarte draga. Nu mai statusem cu ea in “tete-a-tete” atata timp de-o […]

Lasă un răspuns

