My Sweet Nothings

Mi-e dor de prima zi de scoala

Posted on: Septembrie 14, 2009

Mi-ar placea sa mai merg la scoala. Sa retraiesc acele emotii unice. Miros de curatenie si de carti noi. Uniforme apretate si calcate. Pantofi si ghiozdane noi. Multe flori. Colegii shimbati dupa vacanta. Colegi noi. Profesori zambitori si binevoitori. Emotiile inceputului de an scolar. Compunerile celebre despre cum am petrecut vacanta. Desene cu tema de toamna: un mar, o para, castane, frunze ruginii in parcuri, la cules de vie. Aceasta era tema mea preferata, la cules de vie, imi trebuia multa imaginatie si simtul culorii, dar imi iesea foarte bine. Si-apoi prima zi de scoala in care colegul de banca ar fi vrut sa ma tina de mana tot timpul,  in ore si-n recreatie…cat l-am urat pentru asta si cat de ferma am fost cand mi-am scuturat mana si i-am spus ca nu e nevoie sa ne tinem de mana tot timpul. Un mototol, ii mai curgea si nasul…

Lasă un răspuns

