My Sweet Nothings

Cei care nu au copii sunt mai egoisti

Posted on: Iunie 14, 2009

Si nu o spun numai eu, este demonstrat de viata. Caci este foarte simplu si comod sa traiesti numai pentru tine, sa fii singura ta prioritate. Si apoi, daca vrei neaparat sa cresti un copil poti sa o faci chiar daca nu este al tau biologic. In blocul meu sunt cel putin trei familii care au copii adoptati. Cred ca nici nu se mai stie ca acestia nu sunt copiii lor biologici. Si sunt oameni simpli, normali.
Deci eu cand aud pe cineva ca imi spune: da, dar tu ai familie, ai copii, am o reactie ciudata, imi vine sa intreb imediat, dar tu ce-ai facut in tot acest timp? Ai trait pentru tine? Foarte bine!
Fiecare cu optiunile sale.

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

