My Sweet Nothings

La scoala, la examen, toti ne transformam in copii

Posted on: Ianuarie 14, 2009

Sunt materii pe lumea asta la care toata lumea se blocheaza. Si cand am aflat ca nu avem voie cu materiale ajutatoare, ca nu avem voie sa copiem, ca se dau si probleme si grile si teorie, asta in plus fata de proiect, m-am simtit mizerabil. La celelalte examene fiecare a venit cu laptop, cu carti, cu materiale, puteam sa ne aducem si rude si prieteni, dar in seara asta, nimic. Cel mai distractiv a fost cum ne-am inghesuit in banci, in primele trei randuri eram cate patru, unul langa altul. In final, n-a fost chiar asa dramatic, dar m-a amuzat foarte tare faptul ca am stiut sa fim uniti, simpatici si dedicati unui scop nobil: sa mai scapam de un examen.

2 răspunsuri to "La scoala, la examen, toti ne transformam in copii"

Ceea ce povestesti tu imi aduce aminte de facultate si ma apuca asa o nostalgie ;-))

Sa stii ca eu in facultate nu m-as fi gandit la trucuri de-astea, cu inspiratul din carti, CD-uri, etc.
Dar acum…:)
Daca te apuca nostalgia, invita-ti colegii la un suc!

Lasă un răspuns

Top click-uri

  • Niciunul
