My Sweet Nothings

Despre copii, numai de bine

Posted on: Noiembrie 20, 2008

Acesta este principiul de baza in educatia unui copil: despre copii, numai de bine. Se spune ca asa cum il educi, asa il ai. Copiii mei sunt marea realizare a vietii. Am investit in ei tot ce-am avut mai bun.
Se spune ca la un moment dat vine si recompensa, acest lucru la mine a functionat. Daca eu i-am invatat pe ei sa vorbeasca, sa cante, sa se bucure de viata, sa mearga, sa vorbeasca limbi straine, ei m-au invatat pe mine mai tarziu sa lucrez pe calculator, sa folosesc telefonul mobil, sa instalez un program, sa instalez un CD, sa fac tabele in Excel, sa scriu in Word, sa folosesc internetul, sa fac un link activ, sa introduc un HTML, sa incarc o fotografie, iar lista e lunga.
La desen sotul meu a fost profesorul, iar copiii au avut amandoi expozitii de pictura la Biblioteca Mihail Sadoveanu, sau la mine la serviciu, de 1 Iunie.
Copiii au fost intotdeauna pe primul plan, desi uneori ma simteam „vinovata” cand plecam in delegatii de serviciu, dar aceasta mi-a fost meseria si nu puteam sa ma eschivez. Poate de aceea am simtit intotdeauna nevoia sa recompensez lipsa mea de-acasa cu mai multa atentie acordata lor atunci cand ma intorceam. Despartirile de ei erau foarte dureroase, pe mine ma ameteau pur si simplu, dar daca atunci imi reprosau acest lucru, in felul lor, acum nu-mi mai reproseaza nimic, ceea ce inseamna ca m-au iertat.

Lasă un răspuns

