My Sweet Nothings

Mi-am crescut copiii cu multe povesti

Posted on: Noiembrie 16, 2008

Povesti inventate sau invatate, povesti stiute, sau nestiute, povesti de pe viniluri de colectie: Motanul Incaltat, Fata mosului si fata babei, Punguta cu doi bani, erau doar cateva dintre povesti. Inainte de culcare isi puneau singuri povesti, iar seara le spuneam sau le citeam eu povesti. Fetita mea prefera o poveste bilingva (romana&spaniola) cu gradina unui om rau care alunga copiii de acolo si ramanea singur, parasit pana si de pasari…
Baiatului obisnuiam sa-i inventez o nesfarsita poveste cu doftoroaia din padure, o bufnita care trata si vindeca animalele ranite: venea ursul cu o teapa in laba, venea lupul cu un picior scrantit, sau vulpea cu vreun os ramas prin gat, sau mai stiu eu ce…inventam asa pana adormeam si eu si el.
Si le cantam „Somnoroase pasarele”, „In padurea cu alune”, „Twinkle Twinkle little star”, „En passant par la Lorraine”, „Au jardin de mon pere”, „Savez vous plantez des choux”.
Din pacate franceza nu le-a prea placut, desi eu m-am straduit…Au preferat engleza.

Ursul pacalit de vulpe

Scufita Rosie

Amintiri din copilarie-La cirese de Ion Creanga

Lasă un răspuns

